Business & Region Manager - Värmland

Business & Region Manager - Värmland

Arbetsbeskrivning

A-hub är utan tvekan en av de snabbast växande aktörerna i konsult- och rekryteringsbranschen. Med en imponerande tillväxt på nästan 100% varje år sedan starten och en ökning från 0 till 120 MSEK i omsättning på fem år, är vi bara i början av vår resa!
Sedan vi öppnade våra dörrar i Örebro mars 2022 har vårt kontor haft en snabb tillväxttakt. med idag ett team av 14 interna medarbetare och 70 skickliga konsulter. I regionen ingår Närke, Värmland, Västmanlandoch Dalarna. Vi har byggt upp ett team av seniora rekryterare som besitter en bred kompetens inom bland annat teknik, IT och ekonomi. Vi är stolta över de relationer vi har byggt med kunder, kandidater och konsulter, och ser med spänning fram emot att fortsätta vår resa mot ytterligare tillväxt och framgång.
Nu är det dags för oss att öppna ett kontor i Karlstad, en resa vi gärna vill göra med dig!Kontoret kommer till start tillhöra Örebro med plan att på sikt bli en egen hub. Kontorslokalerna har vi redan flyttat in i och seniora rekryterare finns på plats.
Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation.
VEM ÄR DU?Vi söker dig som har några års erfarenhet av B2B-försäljning och är redo för nästa steg i din karriär. I rollen somBusiness & Region Manager får du möjlighet att bygga upp och utveckla vårt nya kontor i Karlstad, med stöd från erfarna rekryterare. Du kommer att ha stor frihet att utforma strategier och genomföra dem i regionen, vilket kräver ett starkt ansvarstagande och självständighet.
För att lyckas i rollen tror vi att du har en stark entreprenörsanda och drivs av att ta egna initiativ. Din motivation att utveckla och leda försäljningen i Värmland är avgörande, och du trivs med att fatta beslut och skapa resultat.
Vi tror också att följande punkter stämmer in på dig: Du är en erfarenrelationsbyggaremellan företag (B2B) inom bemannings-/konsult-/rekryteringsbranschen - tjänstemannasektorn.
Du vill uppvisa goda resultat och har förmågan att identifiera, skapa och utveckla affärsmöjligheter.
Har en stark kommunikativ förmåga om inspirerar och influerar andra för att effektivt kunna förmedla A-hubs värden och tjänster.
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Har B-körkort.

Vi värderar dina personliga egenskaper, kompetenser och drivkrafter högt och kommer genomföra kompetensbaserade intervjuer för att bedöma hur väl du representerar vår kultur och våra värderingar.
VI ERBJUDER: Karriärutveckling genom individanpassade utmaningar: Vi fokuserar på dina karriärmål och ambitioner. I din roll kommer fokus ligga på att utveckla nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du ska lyckas genom att använda dina kunskaper och färdigheter där de får göra störst skillnad.
Stöd, coachning och mentorskap: Som en del av vårt lokala och nationella försäljningsteam får du personlig coachning och ett engagerat stöd i ditt arbete för att du ska få chansen att vidareutveckla din kompetens inom försäljning, likaså att utöka ditt nätverk. Under den första tid i rollen somBusiness & Region Manager kommer du vara del av både en lokal och central introduktion samt säljutbildning.
Engagerade och erfarna kollegor: Vårt team består av individer som alla bidrar till våra kunders kompetensförsörjning. Alla på A-hub arbetar med relationsbyggande försäljning, oavsett roll eller titel. Därför hjälps vi åt att nå våra individuella mål likväl som våra gemensamma.
Möjlighet att vara en del av tillväxten: Vi erbjuder alla heltidsanställda möjligheten att bli delägare och på så vis ta del av den tillväxt och det resultat som skapas.
Konkurrenskraftiga villkor: Vi har en attraktiv kompensationsmodell med bra fast lön samt fördelaktig bonusmodell och förmånsbil. Utöver detta erbjuder vi förmåner somextra pensionsavsättning, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag som stödjer både ditt professionella och personliga välbefinnande.

REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi kommer att be dig berätta om tillfällen när du visat vår kultur och värderingar, som finns beskrivna på internkarriärsidan. Utöver detta kommer du att genomgå individuella arbetspsykologiska tester.
Start enligt överenskommelse.
Placering i Karlstad, kontorslokaler på Strand,medviss del resande inom vår region.
Vi ser fram emot att höra från dig och utforska hur vi tillsammans kan bidra till vår gemensamma fortsatta framgång på A-hub!
Här kan du läsa mer om hur det är att vara en del av A-hub

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2024
  • Ansök senast: 17 april 2025

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024

B2B-säljare

B2B-säljare

21 november 2024

Account Manager

Account Manager

21 november 2024