BUSINESS SUPPORT

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
I rollen som Business Support kommer du att hålla en nära dialog med vår kunds företagskunder. Vår kund är ett av de större oljebolagen i Sverige så uppdraget innebär både interna och externa kontakter där det är centralt att ge alla en förstklassig service. I detta uppdrag som Business Support kommer dina arbetsuppgifter även bestå av ärendehantering, problemlösning, fakturering, analyser av rapporter och statistik, arbete med både siffor och utredningar samt medverkan i olika projekt. Vidare kommer du som Business Support ha ett viktigt samspel med säljarna (KAM) för att bidra till samt utveckla affärerna. Vår kund utmanas ständigt av nya lagar, regler och processer - men ingenting är omöjligt när du jobbar i ett härligt team som präglas av ödmjukhet och god vilja. Varmt välkommen med din ansökan idag!

Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Uppdraget kommer att utföras hos vår populära kund inom oljebranschen med kontor i Stadshagen/Kungsholmen.


Kvalifikationer
Du har tidigare arbetslivserfarenhet av orderhantering via telefon.
Du har mycket god systemvana och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer.
Du har ett genuint intresse för att ge god service samt gillar problemlösning med siffror.
Du har en förmåga att hantera stundtals stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt.
Du har en mycket god kommunikationsförmåga.
Du har goda kunskaper skriftligt och muntligt på svenska och engelska.



Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Business Support är du ödmjuk, målinriktad och brinner för mötet med kunden. Du är intresserad av affärer inom B2B, har en utåtriktad personlighet och känner dig bekväm i en miljö präglad av kundfokus. Det är också viktigt att du trivs med att arbeta i ett team där vi stöttar och hjälper varandra och har roligt tillsammans.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 22-04-25 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2022-09-30 med mycket goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Ansökningar mottagna innan 18/4 kommer att hanteras i ett första urval. Vi ser fram emot Din ansökan!


Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Business Support, B2B, Säljsupport, Företagssupport, Key Account Manager, Jobb

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024