Business Support

Business Support

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och serviceorienterad person med mycket engagemang och högt driv? Vill du jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då kan den här rollen som Business Support hos Office Management vara ett perfekt nästa steg i din karriär!

Om rollen

I rollen som Business Support på affärsområdet Dokument-IT kommer du att vara en av de viktigaste kontakterna mot våra slutkunder. Vi hjälper våra kunder att skapa framtidens arbetsplats genom rätt lösningar för kontoret där vi skapar strukturerade arbetsprocesser och skräddarsyr kundernas digitala arbetsplats. Du kommer att sitta som mottagare och hantera ordrar både internt och externt.

Arbetsuppgifter

I denna roll är din huvuduppgift att ge kunderna professionell service genom att ta emot beställningar via telefon, mejl och chatt. Du kommer att bevaka inkommande MPS larm och svara på frågor gällande beställningar både från kunder och internt. I tjänsten kommer du att arbeta tillsammans med ett härligt team där du blir den viktiga länken ut mot kund. Det är därför viktigt att du är mycket noggrann och hängiven dina arbetsuppgifter och att du vägleder kunden på ett serviceinriktat och professionellt sätt. För att trivas i rollen gillar du att ha många saker på gång och är bra på att prioritera bland uppgifterna.

Vi söker dig som

- Har förmågan att prioritera och ha flera ärenden igång samtidigt
- Är stresstålig då man i rollen är styrd av inkommande ärenden
- Har goda kunskaper i Microsoft Office 365 och en god datorvana
- Har erfarenhet av Visma Business ses som meriterande men är inte ett krav




För att axla rollen som Business Support ser vi att du är noggrann i ditt arbete och kan skapa struktur och ordning. Du behöver vara kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett stort intresse för service, sätter alltid kunden i fokus och försöker leverera lösningar. Som person är du också nyfiken och bidrar med idéer och nya perspektiv. Du uppskattar ett högt tempo och tar egna initiativ. Vidare kräver arbetet att du hanterar svenska och engelska både i tal o skrift.



Vad kan vi erbjuda dig?

- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Frösunda Port, Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st



Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Stefan Frantz, Service Director Document Solution 010-8584445.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024