OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Business Support till Aros Kapital
Aros Kapital är ett framstående företag som är specialiserade på finansiella tjänster till företag såsom företagslån, fakturaköp, leasing och spar. Med hjälp av egenutvecklade IT-system och personlig och professionell service av våra medarbetare, kan vi erbjuda våra kunder flexibla finansieringslösningar. Våra kontor finns i Göteborg, London, Stockholm, Oslo och Örebro. Arbetsklimatet genomsyras av högt tempo, framåtanda och korta beslutsvägarFör att trivas här bör du vara likasinnad och drivas av engagemang, entreprenörskap, professionalism och gemenskap!
Är du på redo för nästa utmaning i en roll som Business Support? Aros Kapital växer och vi söker nu ytterligare fyra personer som vill vara med på bolagets framgångssaga till att bli ett av marknadens ledande bolag inom företagsfinansiering!
Tjänsten är företrädesvis placerad på huvudkontoret i Göteborg, men placering i Stockholm är också möjlig.
Vad innebär rollen?
Som Business Support har du en viktig roll i både det administrativa arbetet och kundbemötandet. Genom din kunskap och kommunikativa förmåga kommer du att besvara våra kunders förfrågningar och hantera administrativa ärenden kopplade till våra olika produkter och tjänster exempelvis fakturaköp, leasing, inlåning, autolån eller företagslån. Tjänsten ingår i vårt Business Support team, och tillsammans med Teamleader, strävar ni efter att överträffa våra kunders förväntningar i förhållande till service och administration.
Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kommunikation med kunder
• Specialistkompetens inom våra affärsområden
• Bokföring
• Administrativ hantering
• Rapportering och justeringar
Vem är du?
Vi ser att du behöver ha minst 1 års erfarenhet av en liknande roll inom kundtjänst eller kundrådgivning. Meriterande om det är inom bank och finans, eller liknande bransch.
För att trivas i rollen behöver du vara nyfiken, kommunikativ (både på svenska och engelska) och ha ett genuint intresse för att hjälpa och vägleda andra. Eftersom du kommer att vara våra kunders första bemötande, är det viktigt att du även känner dig trygg i din yrkesroll. Utöver detta ser du vikten av ett professionellt förhållningssätt – både mot kunder, leverantörer och kollegor.
Vad kan vi erbjuda dig?
Du erbjuds ett spännande arbete i en härlig fartfylld miljö där prestationer uppmärksammas och där både din och bolagets utveckling är viktig. Du blir en del av ett motiverat gäng där du får utrymme att driva på förbättring!
Vi erbjuder förmåner så som ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, frukost och massage på jobbet. Vi välkomnar dig till vårt helt nybyggda kontor med fantastisk utsikt på 26:e våningen i Gårda i Göteborg där utmanande och roligt arbete varvas med mycket aktiviteter, härliga kollegor och en schysst företagskultur. Det finns även möjlighet att utgå från vårt kontor i centrala Stockholm.
Låter det här som nästa utmaning för dig? Skicka gärna in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 30 september men då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!