Business Support

Business Support

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du redo för nästa steg i din karriär? Dustin i Växjö söker nu en erfaren och engagerad medarbetare inom Business Support.

I ditt daglig arbete kommer du jobba med orderhantering och ha en löpande kontakt med företagskunder. Du ansvarar för att säkerställa korrekta priser, marginaler och att rapporter skickas till kunderna. I rollen är professionalism och effektivitet avgörande när du tar hand om kundärenden och strävar efter att leverera den bästa möjliga servicen. Du kommer vara delaktig i att driva arbetet framåt och utveckla långsiktiga kundrelationer tillsammans med dina kollegor på Dustin.
Det finns höga ambitioner för rollen och den kommer på sikt kunna utvecklas inom verksamheten. För att passa i rollen krävs därför en driven och flexibel person som gärna tar sig an en ny utmaning.

På Dustin kommer du att ingå i ett arbetsteam tillsammans med tre kompetenta och driva kollegor. Anställningen är långsiktigt och kommer börja med en inhyrning via Inpeople på sex månader. Tjänsten är på heltid och har arbetstider måndag-fredag 8-17.


Din profil
Vi letar efter dig som är strukturerad, initiativrik och trivs med att hantera olika administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har en längre erfarenhet från en bred administrativ roll, och vi önskar att du är självsäker i din yrkesroll. Eftersom du kommer att vara en del av en mindre grupp är god kommunikation och öppenhet viktiga egenskaper. Då rollen involverar kommunikation med företagskunder både nationellt och internationellt är det avgörande att du känner dig bekväm att använda engelska i både tal och skrift. Du bör även ha en god IT och systemvana för att snabbt komma in i rollen.

För att trivas i rollen som Business Support har du en god affärsförståelse och en förmåga att identifiera möjligheter för förbättring.

Ta steget mot en spännande framtid med Dustin i Växjö. Ansök redan idag och bli en del av ett dedikerat team där du inte bara gör skillnad för företaget utan också för miljön!


Om företaget
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux. De hjälper kunder att ligga i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris. På Dustin i Växjö är det fokus på hållbarhet och att förlänga IT-produkters livslängd genom att avidentifiera, restaurera och återvinna tidigare använda produkter. Det är en mindre grupp som jobbar i Växjö som består både utav kontor och produktion.

Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2023
  • Ansök senast: 27 december 2023

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024