Business Support Administrator till DSV i Landskrona!

Business Support Administrator till DSV i Landskrona!

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter en ny utmaning inom administration och är sugen på att bli en del av ett globalt företag som arbetar i en dynamisk och internationell miljö? Är du dessutom noggrann, serviceinriktad och van att jobba mot deadlines? Ta chansen och skicka in din ansökan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
DSV tillsammans med Academic Work söker nu efter en Business Support Administrator för ett konsultuppdrag på heltid fram tills årsskiftet.

DSV är en dynamisk arbetsplats som främjar samhörighet och mångfald. DSV bedriver sin verksamhet med integritet samt med respekt för olika kulturer och individers värdighet och rättigheter. När du kommer till DSV arbetar du för ett av de allra bäst presterande företagen inom transport- och logistikbranschen. Med kontor och anläggningar i mer än 75 länder på sex kontinenter, tillhandahåller DSV logistiklösningar för tusentals företag dagligen. DSVs räckvidd är global men deras närvaro är lokal och nära sina kunder.

Du erbjuds

#

Möjlighet till att komma in i ett dynamiskt och globalt företag. Du kommer att ingå i ett team bestående av sju personer. I din roll kommer du ha ett nära samarbete med företagets säljorganisation samt områdeschefer.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer vara att hantera och analysera information och förfrågningar från kunder. Du inhämtar även information från andra delar av organisationen inför prissättning för att sedan summera informationen och kommunicera den till kunden. Rent praktiskt innebär detta att du kommer:


* Se över teamets gemensamma inbox
* Hantera och analysera information från inkommande ärenden
* Föra över inkommande information till Excel-dokument
* Med hjälp av ovan nämnda Excel-dokument skapa prioriteringslistor


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska såväl som engelska
- Har god kännedom av MS-Outlook

Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av transportbranschen, arbete i excel samt en vana av att jobba i en dynamisk, snabb och internationell miljö.

I rekryteringsprocessen utgår vi från en evidensbaserad intervjuteknik vilket innebär att vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Som person ser vi att du är:


* Strukturerad
* Noggrann
* Serviceminded


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, konsultuppdrag fram tills årskiftet
* Placering: Landskrona


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
För att läsa mer om företaget, klicka här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2022
  • Ansök senast: 18 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

Projektassistent inom flexibel utbildning för yrkesverksamma

14 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024