OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en Excel-specialist med intresse för dataanalys och datahantering? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en business support administrator. Här får du arbeta kommunikativt i ett drivet och engagerat team. Välkommen in med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du att stödja avdelningen som arbetar mot Product Management med administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara hantering av master management data, överföringspriser samt skapa produktkalendrar där Excel kommer att vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg. Du kommer också att hantera supportförfrågningar med hjälp av ärendehanteringssystem samt samordna processer inom verksamheten. I rollen kommer du tillhöra ett team om 5 personer som värdesätter utveckling och som ständigt utmanar sig själva för att utveckla avdelningen och sina arbetssätt. Just nu arbetar teamet med att utveckla datahanteringen inom organisationen, där du kommer att vara involverad i att skapa utbildningar, koordinera aktiviteter och kommunicera uppdateringar och förändringar vidare i organisationen.
Du erbjuds
- Möjligheten att utvecklas tillsammans med ett team som värdesätter nya tillvägagångssätt och är öppna för förändring.
- Som konsult på Academic Work erbjuds du en fantastisk möjlighet att växa som yrkesperson, utöka ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt erbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantering av supportförfrågningar via ärendehanteringssystem
* Koordinering av processer
* Adminstration och hantering av masterdata
* Delta i utvecklingsarbetet på avdelningen
VI SÖKER DIG SOM
- Har en färdig högskoleexamen inom ekonomi eller likvärdig, alternativt tidigare arbetslivserfarenhet som anses vara relevant för tjänsten.
- Har tidigare relevant erfarenhet av projektsamordning, datahantering samt dataanalyser.
- Goda kunskaper i engelska då det krävs i det dagliga arbetet.
- Goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Microsoft Excel.
- Trivs i en kommunikativ roll med stora kontaktytor.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta startup. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231