Business support coordinator

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten

Är du serviceinriktad och trivs i en roll där du ständigt möter nya männsikor? Har du erfarenhet av att arbeta administrativt och är van vid att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigit? Då kan denna tjänst vara något för dig!

Som business support coordinator kommer du att ansvara för receptionen, administrativa arbetsuppgifter samt stötta i ekonomiadministration.

Om företaget

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du blir anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund. Uppdraget beräknas att starta den 12 december och pågå på heltid fram till maj.

Mer om tjänsten

Vi söker en business support coordinator till en global organisation i Malmö.

I rollen som business support coordinator kommer du att ansvara för receptionen, administration samt kundsupport. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta exempelvis:
- Ansvara för receptionen
- Supporta kunder
- Hantera mail och svara i telefon
- Stötta ekonomiavdelningen med exempelvis fakturering
- Boka in utbildningar, hotell samt ansvara för inköp av kontorsmaterial

Du kommer att arbeta kontorstider mån-fre.

Du pratar och skriver på svenska obehindrat. Då koncernspråket är engelska krävs det att du har en god kunskap i språket både skriftligen och verbalt.

Din profil

Vi ställer krav på att du tidigare har arbetat i en serviceroll. Som person är du servicemedveten och duktig på att bemöta och läsa av människor och deras olika behov. Vidare är du positiv, prestigelös, lösningsfokuserad och trivs med att arbeta med många olika arbetsuppgifter parallellt. Har du en eftergymnasial utbildning så är det meriterande men inte ett krav.

Vi ställer krav på att du har tidigare erfarenhet av att jobba i ett affärssystem, meriterande är om du har erfarenhet av systemet Oracle och Salesforce. Du har även goda kunskaper i Excel.

B-körkort är ett krav samt gärna tillgång till egen bil.

I denna process kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Malin Wahlberg på 040-6601202 eller konsultchef Frida Ellingsen på telefon 040-6601222. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Dreamwork

Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 november 2016

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024