Business Support Logistic

Business Support Logistic

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Är du en glad och positiv person med erfarenhet från servicebranschen? Gillar du att lösa problem i ett snabbt tempo? Passa då på att söka denna tjänst redan idag!

Utöver att Orio AB skapar morgondagens logistikcenter, är vi stolta över att ansvara för lagerhållning, försäljning och distribution av Saab Original reservdelar och tillbehör till samtliga auktoriserade Saab Service Centers och Saab Parts Centers globalt samt säljer logistik- och tekniktjänster.

Lagerhållning: ca 70 000 artiklar. Kapacitet: ca 30 000 orderrader/dag. Gods motsvarande 50 långtradare distribueras ut varje dag.

Orio är ett företag som verkar i internationell miljö och präglas av nyfikenhet, pålitlighet och engagemang. Vi strävar efter att alla våra medarbetare ska ha bra balans i livet, en hälsosam livsstil och social gemenskap.

För oss går långsiktig konkurrenskraft hand i hand med hållbarhet. Vi strävar alltid efter att vara en ansvarsfull affärspartner, samhällsaktör och arbetsgivare i vårt dagliga arbete.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I rollen som Business Support Logistic kommer du att vara ansiktet utåt mot kunderna. Du kommer besvara deras leveransfrågor via mail eller telefon. Du ansvarar för orderhantering, returer och reklamationer. Du kommer agera mellanhanden i all kommunikation med kunderna.

Din profil

Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och minst 2 års erfarenhet från servicebranschen. Du behärskar svenska, engelska och finska (mestadels skrift). Du är även en van användare av datorn och olika system som verktyg. Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med support inom logistik.

Som person är du stresstålig, noggrann, ansvarstagande och har alltid kunden i fokus. Du tycker om att lösa problem och hantera många bollar i luften samtidigt. Du är social, framåt och en lagspelare. I denna rekrytering kommer vi värdesätta kommunikation, service, samarbete, kundfokus, anpassning och relationsbyggande högt.

Urval sker löpande och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Frida Stern och nås på 0704-106395 eller på frida.stern@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024