OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en business support managersom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start ochär ett vikariat under hösten med chans till förlängning. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en business support managertill vår kund som är ett framgångsrikt konsultbolag. Företaget arbetar hårt med att driva hållbarhetsarbete mot både samhälle, medarbetare och samarbetspartners. Något annat som utmärker företaget är deras fokus på teamwork och allas lika värde. Kontoret är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm.
Som business support managerkommer du med professionell support att avlasta företagets konsulter och partners med olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella PA-uppgifter och ärendehantering till mer avancerade uppdrag som kräver kreativa lösningar. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag sedvanliga kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående. Detta är ett vikariat som kommer pågå under hösten, med chans till förlängning.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd hos Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som business support managerkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Hantera och samordna kalendrar, resor och möten
- Upprätta och korrekturläsa dokument
- Ekonomirelaterade uppgifter
- Vara behjälplig medansvar överkontoret
- Förbereda material och presentationer inför möten
- Vara behjälplig vid ärenden
- Hantera och säkerställa sekretessbelagda uppgifter och dokument
- Skapa, bibehålla och utveckla goda relationer till kunder och samarbetspartners
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat som office managereller assistent
- Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
- Du har eftergymnasial utbildning
Som person är du driven, professionell och trygg. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo och är bekväm med att förutsättningar kan förändras. Vidare är du en glad person som har en positiv inställning till dina arbetsuppgifter, som du gärna vill leverera med den bästa servicen och kvaliteten. Du är prestigelös och har inget emot att arbeta både högt och lågt. Du är van att arbeta strukturerad och planerat för att nå resultat och deadlines.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04