OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en person som trivs med att organisera ditt eget arbete och har lätt för att prioritera mellan olika arbetsuppgifter? Har du erfarenhet av administrativt arbete och vill arbeta inom HR och marknad? Då kanske det här kan vara en tjänst för dig!
Till vår kund Alumni söker vi nu en business support till deras HR- och marknadsavdelning. Uppdraget är på heltid och du kommer att arbeta på Alumnis kontor i centrala Stockholm.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Alumni är en internationell, marknadsledande och innovativ konsultfirma med tjänster inom ledarutveckling och Executive Search (chefsrekrytering) med tio kontor i åtta länder. Alumni har funnits på marknaden i drygt 30 år och har ett väletablerat nätverk i toppen av Sveriges näringsliv där de arbetar med klienter inom olika branscher, såväl i den privata som den offentliga sektorn. För Alumnis klienter är det viktigt att alltid hålla en hög standard genom hela processen och ställer därför krav på noggrannhet, professionalitet och kvalitet.
Arbetsuppgifter
I denna roll supporterar du både HR- och marknadsavdelningen med blandad administration. Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Onboarding
• Offboarding
• Kalenderhantering och bokningar
• Administrera personaldokument
• Skapa, uppdatera och administrera dokument, presentationer m.m
• Publicera inlägg på sociala medier
• Skapa nyhetsbrev
• Administration kring event och inbjudningar
Kvalifikationer
För detta uppdrag söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administration, god systemvana samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Då du arbetar med uppgifter som är kopplade till Alumnis HR- och marknadsavdelning är det meriterande om du tidigare har arbetat med dessa typer av uppgifter.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Du är drivande, har god samarbetsförmåga samt är handlingskraftig och en aktiv problemlösare. Du är utvecklingsinriktad och en skicklig kommunikatör som trivs med ett utåtriktat arbete och är duktig på att skapa förtroende och goda arbetsrelationer. Du trivs med att organisera ditt eget arbete och du har lätt för att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Arbetet innebär många interna och externa kontakter där du behöver ha en god känsla för dialog.
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner och arbetar hos vår kund Alumni. Start för tjänsten är omgående.
Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till lisa.hagglund@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.
Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg