Business Support till vår kund i Solna

Arbetsbeskrivning

Om rollen

I rollen som Business Support har du en central och viktig roll på bolaget där du på ett självständigt sätt säkerställer att det administrativa arbetet flyter på dagligen. I rollen kommer du att arbeta nära kunder såväl som kollegor, främst via mejl och ärendehanteringssystem, och se till att leverera en hög nivå av service.

Exempel på arbetsuppgifter:

Ta emot och behandla beställningar från kunder via ärendehanteringssystem
Hantera och boka frakt, försändelsedetaljer, tulldokument och administrera kostnader
Hantera fakturering
Löpande uppdatera ärendehanteringssystemet med exempelvis avvikelser, GDPR-register och reklamationer


 Du kommer att utgå från kundens nyrenoverade kontor i Solna, med möjlighet till hemarbete någon gång ibland.

Din profil

För att bli framgångsrik i rollen som Business Support ser vi att du har tidigare erfarenhet från administrativt och koordinerande arbete där du arbetat självständigt. Du har en mycket god förmåga att ta egna initiativ och kan på egen hand planera upp dina dagar. Som person är du mycket noggrann och har ett öga för detaljer, och ser till att dokument, administration och fakturering blir korrekt. Du har en känsla för service och en fallenhet att bemöta kunder, både via mejl och telefon vid behov. Att vara självledande kommer naturligt för dig och du trivs i en roll där du får arbeta med frihet under ansvar.

Du har goda tekniska kunskaper och kan lätt sätta dig in i nya system. Du har även förmågan att ta reda på information och läsa lathundar för att lära dig.

Du är flytande i något utav de skandinaviska språken och engelska, i tal och skrift. Samt förstår norska.

Du har en fallenhet att kommunicera väl i skrift och att skriva sammanhängande och tydliga texter.

Meriterande:

Branscherfarenhet från logistik, medicinteknik och/eller hälsa
Erfarenhet som inköpsassistent, speditör, orderadministration eller liknande
Flytande i finska, i tal och skrift
En akademisk bakgrund


Låter det intressant?

I den här rekryteringen samarbetar vår kund med Wise Professionals, The Pace. För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Elin Eriksson, elin.eriksson@thepace.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2024
  • Ansök senast: 10 december 2024

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024