OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del utav ett värderingsstyrt försäljningsteam där du får en spännande inblick i svenskt näringsliv?
EGN Sverige etablerades 2008 och är idag landets marknadsledande kompetensnätverk för chefer och ledare. Vi är ett 30-tal medarbetare och 20 nätverksledare som samverkar för att skapa värde för drygt 2000 medlemmar i över 120 olika nätverksgrupper. Vårt arbetssätt vilar på en stark värdegrund och struktur. Vår vision är att skapa en ”oas för generöst kunskapsdelande och reflektion” där individer, företag och organisationer växer och blomstrar i sitt ledarskap. Den svenska verksamheten ingår i EGN Group (www.egn.com). Verksamheten finns i 14 länder med drygt 15 000 medlemmar. Som kompetensnätverk är EGN världens näst största aktör.
Nu har du chansen att bli en del av försäljningsteamet hos EGN Sverige som ger dig goda möjligheter att anta nya utmaningar, ta egna initiativ och därmed chansen att vara med och påverka företagets utveckling!
Om Rollen:
I rollen som Business Unit Coordinator arbetar du nära en eller flera Nätverksrådgivare där din huvudsakliga arbetsuppgift är att ansvara och koordinera det administrativa arbetet i CRM-system. I rollen har du ett övergripande ansvar för att rätt research görs för att finna potentiella ledare och chefer till våra kompetensnätverk. Detta innebär också att du kontaktar potentiella ledare och chefer för att boka in möten till våra nätverksrådgivare. Du har även en stor utvecklingspotential i denna roll, då du ges möjligheten till att anta nya utmaningar och projekt.
Vi söker dig som:
Är en driven och utåtriktad person som motiveras av att vara delaktig i att öppna dörrar för nya affärer och få vara en del i ett tight team med god gemenskap. Att kunna arbeta strukturerat med fokus och uthållighet samt alltid ha en proaktiv approach är viktiga egenskaper för att trivas och lyckas i denna roll. Då du arbetar tillsammans med en eller flera Nätverksrådgivare, är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du har ett målmedvetet mindset och goda förmågor till att skapa en relation vid en första kontakt, därmed är det viktigt att du är bekväm med kundkontakt via telefon. Du är skicklig på att kommunicera på svenska och ibland engelska.
Tidigare erfarenhet av telefonbokning, kundkontakt eller försäljning är meriterande, men inget krav.
Vi erbjuder dig:
En inspirerande arbetsmiljö där du får möjligheten att utvecklas tillsammans med andra drivna och erfarna kollegor. Du kommer till ett bolag som ligger i framkant och du kommer få möjligheten att bygga upp ett nätverk du tidigare inte haft. Hos EGN kommer du få en inblick i svenskt näringsliv och karriärmöjligheterna är mycket goda.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Arbetstider: Kontorstider
Denna rekrytering hanteras av A-hub och alla frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, Fernando Carrasco, fernando@a-hub.se