Business Unit Sales Coordinator (BUSC)

Business Unit Sales Coordinator (BUSC)

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Business Unit Sales Coordinator är Du en nyckelspelare i säljorganisationen inom ett affärsområde och ges möjlighet att vara med och bidra till CBRE's framgång. Rollen kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag - så sök redan idag.

CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.

Som Business Unit Sales Coordinator arbetar du med planering, analyser, ta fram vinnande anbud, skapa presentationer, events samt allmän koordinering och administration inom affärsområdet.

Arbetsuppgifter:

* Arbeta med affärsutvecklare, affärsområdeschef och Bid Manager för att organisera, och vid behov delta i kundevenemang, branschevenemang, nätverksevenemang.
* Research om potentiella kunder och informationsinsamling
* Förbereda material för marknadsföring, presentationer och kundmöten
* Vid behov planera och genomföra samt representera CBRE vid olika externa evenemang
* Hantera anbudsförfrågningar och förkvalificering
* Hjälpa till med att förbereda material och presentationer inför kundmöten
* Ta fram skräddarsydda och specifika anbudssvar
* Organisera och samordna anbudsprocesser
* Tillhandahållande av vägledning, råd, coachning och stöd till andra affärsenhetskoordinatorer inom verksamheten, där så krävs för att dela bästa praxis, utbildning, samt i samband med onboarding av nya medarbetare
* Kontakt med underleverantörer för att begära offerter
* Ständigt utveckla och förbättra processer och sätt att arbeta


Krav/erfarenhet

* Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
* Minst 3 års erfarenhet av motsvarande roll inom försäljning eller administration. Erfarenhet från fastighetstjänster är högt meriterande
* Mycket goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint
* Väl utvecklad kommunikations- och social förmåga
* Rollen kan periodvis kräva arbete under tidspress för att möta deadline


Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en stor global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och Benify-portal mm Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstid måndag till fredag. Start från januari 2025 eller enligt överenskommelse.

Rekryteringen sker löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Eftersom vi redan valt rekryteringskanaler för denna och övriga rekryteringar undanbeder vi kontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 130 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2023 32,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 11 november 2024
  • Ansök senast: 9 december 2024

Liknande jobb


13 november 2024