OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Optimera Svenska AB är en av Sveriges ledande bygghandelskedjor för yrkeskunder och har idag 64 byggvaruhus i Sverige och säte i Malmö. Optimera har cirka 1000 anställda och omsätter cirka 4,5 miljarder SEK. Optimera finns även i Norge, Estland samt Lettland och ägs av den franska koncernen Saint-Gobain som är en av Europas största leverantörer av byggmaterial. Saint-Gobain omsätter cirka 41 miljarder Euro och har mer än 179 000 anställda i 67 länder.
Optimera Svenska AB är en ständigt växande aktör inom byggbranschen som just nu söker en butik- och lagersäljare till enheten i Vaggeryd. Vi söker dig som gillar försäljning och har god serviceförmåga.
Om Optimera – Vi erbjuder
- Ett spännande och utvecklande arbete i ett expansivt företag
- En trygg arbetsplats, med stark och uthållig ägare och sunda värderingar – ett företag som satsar och bryr sig om sin personal och sina kunder
- Möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke som erbjuder innovativa och enkla lösningar, välplanerade enheter, kundanpassat sortiment och hög tillgänglighet
- Trevliga, engagerade och kompetenta kollegor
Om tjänsten
Som butik- och lagersäljare ansvarar du för försäljning, kundservice och exponering i butiken. Du tar emot säljorder, gör inköp för kunds räkning, offererar samt arbetat med uppackning, inventering och kassatjänst. Därtill tillkommer ansvar för kundbemötande och försäljning på lagret samt arbete med lastning, lossning, utplockning samt lagerinventering och lagerpåfyllnad.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: · Butiksförsäljning · Kundservice · Rådgivning till kund · Inköp för kunds räkning · Uppackning och exponering av varor i butiken · Lagerpåfyllnad och varumärkning · Plockning av gods · Varumottagning
Du tillhör och samarbetar med ett trevligt och erfaret team om fyra medarbetare. Du agerar efter Optimeras värderingar: personligt – tryggt – enkelt, samt att ett gott arbetsklimat och kundengagemang efterlevs.
Om dig
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet av servicearbete, gärna i form av butiksförsäljning. Du har kunskap i eller intresse kring byggvaror och byggmaterial samt goda kunskaper i svenska såväl muntligt som skriftligt.
Som person behöver du vara serviceinriktad och ha god säljförmåga. Du uppskattar ett arbete med högt tempo och kan behålla en struktur genom gott ordningssinne och planeringsförmåga.
Är du den vi söker? Tveka inte att ansöka redan idag!
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Selma Sabanovic och nås på 0727- 12 04 05 eller på selma.sabanovic@unikresurs.se
Marie Johansson och nås på 070 –091 14 03 eller på marie.johansson@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84