OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VERKSAMHETEN IDAG
Österåkers Golfklubb är ett företag under ständig utveckling med stora framtidsvisioner. Vi tog över
shop/reception i egen regi för 8 år sedan och omsätter idag ca 6 milj kr. Vår shop/receptionen är en
viktig del av vår organisation eftersom det är här som medlemmar och gäster får det första intrycket
när de kommer till klubben. Här sker ca 50 000 möten med medlemmar och gäster varje säsong.
I shopteamet kommer det att vara två heltidsanställda och ca 6-8 säsongsanställda under året.
Shop-/receptionsteamet arbetar tätt med den resterande organisationen på Österåkers Golf som är
mycket drivet team som på 25 heltidsanställda och totalt 70 anställda under högsäsong. Vi är ett
glatt och härligt team med en bra sammanhållning som gärna hjälper varandras olika avdelningar
när det behövs.
VI SÖKER DIG SOM ÄR
• En ledare som älskar service och försäljning. Du kan golf och är driven, engagerad, lösningsorienterad, ordningsam och en riktigt härlig person – en stjärna helt enkelt!
DU GILLAR
• Att ge förstklassig service och sälja produkter
• Ge medlemmar och gäster ett riktigt bra första intryck när de kommer till klubben
• Att skapa långsiktiga kundrelationer med våra medlemmar och återkommande gäster
• Att framgångsrikt leda och delta i teamet, från anställning till genomförande och uppföljning.
ERFARENHET – PERSONAL
• Du har kunskaper i att leda, coacha och inspirera medarbetare
ERFARENHET – SHOP
• Du har antingen drivit en golfshop / butik eller har stor erfarenhet av försäljning och branschen.
• Du har tidigare arbetat med inköp
• Du har erfarenhet av service och bemötande
ÖVRIG INFO
Omfattning: Heltid, året om
Start: Under kvartal 1, 2023