OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår shop och receptionen är en viktig del av vår organisation eftersom det är här som medlemmar och gäster får det första intrycket när de besöker klubben. Här sker ca 50 000 möten med medlemmar och gäster varje säsong. Rollen innebär i första hand att ge medlemmar och gäster ett riktigt bra första intryck när de kommer till klubben för att skapa långsiktiga kundrelationer med våra medlemmar och återkommande gäster. Vidare handlar det om att vara aktiv i den dagliga driften och försäljningen av golfrelaterade produkter/tjänster och att på ett framgångsrikt sätt leda och delta i teamet, från anställning till genomförande och uppföljning.
Förutom ett stort golfintresse tror vi att du:
Har tidigare erfarenhet av att leda, coacha och inspirera medarbetare
Antingen har drivit en golfshop/annan butik eller har annan stor erfarenhet av försäljning och branschen
Har tidigare erfarenhet av arbete med inköp
Har erfarenhet av service och gästbemötande
Är bekväm med såväl svenska som engelska
Tjänsten är en på heltid tillsvidare och inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde under kvartal 1, 2023.
Österåkers GK i Åkersberga är ett företag under ständig utveckling med stora framtidsvisioner. Vi tog över
shop och reception i egen regi för 8 år sedan och omsätter idag ca 6 miljoner kr. Shopteamet består av två heltidsanställda och ca 6-8 säsongsanställda under året. Shop-/receptionsteamet arbetar tätt med den resterande organisationen på Österåkers GK som är mycket drivet team som på 25 heltidsanställda och totalt 70 anställda under högsäsong. Vi är ett glatt och härligt team med en bra sammanhållning som inte har något emot att hjälpa till på varandras olika avdelningar när det behövs.