OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor som har roligt på jobbet? Många skratt och högt I tak. I ett företag med stark tillväxt där det finns gott om utrymme för att driva sin egen utveckling? Då ska du läsa vidare för då är det här en spännande möjlighet för dig!
Arbetsbeskrivning
Som butiks & leveransansvarig kommer du att vara ute hos dina kunder stora delar av arbetsdagen. Du är Happy Boss ansikte utåt och ansvarar över dina egna företagskunder där vi har våra butiker utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera mat & dryck till Happy Boss "butiker" som är placerade hos kundföretagen samt ha en löpande dialog med kontaktpersonerna och konsumenterna.
Du anpassar utbudet i butikerna utifrån Happy Boss egen sortimentsstrategi samt med hjälp av tät dialog med kunden. Tjänsten är operativ och stora delar av dagen är du ute hos våra kunder.
Vad erbjuder vi
På Happy Boss arbetar vi aktivt med våra värderingar, Enkelt Professionellt och Personlig och du kommer att bli en del av ett energiskt team som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Här får du jobba med ett glatt gäng som gillar att ha kul tillsammans. Happy Boss är ett familjärt bolag där alla värdesätts och vi tillämpar en platt organisation där alla hjälps åt där det behövs.
Du erbjuds en intressant och utmanande operativ tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett kraftigt expanderande företag som har en spännande resa framför sig.
Vi förespråkar mångfald och Inkludering på Happy Boss och du bestämmer själv hur långt du vill gå, vi uppmuntrar till intern kompetensutveckling av personal. Vi har många interna (frivilliga) events som vi gärna ser att du är med och påverkar/driver. Idéer och förslag är uppskattade och vi tycker om att göra saker tillsammans för att bilda starka team. På Happy Boss har vi ett stort hållbarhetstänk och bland annat så klimatkompenserar vi 200%.
Vem vi söker:
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är engagerad resultatinriktad lagspelare och att du är en lyhörd person med känsla för service.
Du är effektiv men samtidigt noggrann och ansvarfull. Utöver detta är du kundorienterad och kommunikativ då rollen innebär en hel del kundkontakt.
Krav:
- Du har gymnasial utbildning
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- B-körkort
- God datavana. MS Office och allmän IT grundkunskap.
OBS! I arbetet ingår vissa fysiska moment, så att kunna hugga i och hjälpa till operativt är en förutsättning för att klara det dagliga arbetet.
Meriterande:
- Har du tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom dagligvaruhandeln är det meriterande.
Lön & anställningsvillkor
Vi tillämpar marknadsmässiga individuella löner med möjlighet till provision.
Tillträde enligt överenskommelse.
I rollen som butiks & leveransansvarig startar man dagen relativt tidigt.
Vi ser fram emot din ansökan!
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se