OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Konradssons Kakel är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. Utmärkande för Konradssons är känslan för kvalitet och service, samt dess breda och djupa sortiment. På Konradssons arbetar vi i en företagskultur av högt medarbetarengagemang, i en platt organisation. Vi som jobbar här har ett genuint intresse av kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. På Konradssons i Bromma har vi ett brett sortiment och en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för våra hantverkskunder. Vi är ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa service till våra kunder.
Du kan läsa mer om dem här! (https://konradssons.com/?gclid=CjwKCAiAo4OQBhBBEiwA5KWu__xq_J0mKQ0fIfcR_yOXniT7qAPtn8fMOWL9Tjk-GL15r2YReCAPQRoCeJsQAvD_BwE)
Din roll
Konradssons Kakel söker nu en ny butiksäljare till sitt team i Bromma. I din roll kommer du att bistå med god kundservice och vara experten på kakel och klinker från färgval till material. Konradssons Kakel är även återförsäljare till stora badrumsleverantörer och säljer badrumsinredning. Du kommer också hjälpa kunder över telefon och mejl samt hjälpa till i den dagliga verksamheten så att det är snyggt i butiken och att allt är på plats.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Bidra med god kundservice
- Sköta den dagliga verksamheten
- Ge råd om klinker, kakel och badrumsinredning
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet mot att jobba med kundservice. Du behöver även ha god datorvana och det är meriterande om du har arbetat i Navision. För den här rollen krävs det att du är flytande i svenska i tal och skrift.
Som person är du anpassningsbar, serviceinriktad och lösningsorienterad.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)