butiksansvarig

butiksansvarig

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som butiks & leveransansvarig utgår du från kontoret i Malmö men tillbringar största delen av tiden ute hos kunderna. Du ansvarar över ett eget distrikt bestående av ett antal företagskunder där våra "butiker" finns utplacerade. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera mat & dryck till våra "butiker". Genom att vara lyhörd och ha tät dialog med dina kunder anpassar du utbudet i butikerna.

Ansvarsområden
Tjänsten är operativ och du lägger stor del av dagen ute hos våra kunder. 
Se till att på morgonen lasta bilen med produkter och åka ut med mat och dryck till de butiker som finns hos kundföretag. Viktigt är också att du alltid ger en god service till kunderna, säljer in fler produkter och tjänster som vi erbjuder. Det här är en tjänst som innebär att du är ute hos dina kunder och i princip hela arbetsdagen. 



Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. 
Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är vardagar 07:00-16:00 eller enligt överenskommelse.

Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en samarbetsorienterad och lyhörd person med känsla för bra service. Du är driven och ansvarsfull och du skapar effektivitet i din vardag genom att arbeta noggrant och strukturerat. Eftersom rollen innebär en hel del kundkontakt ser vi också att du har en god kommunikativ förmåga.

Krav: 
 Körkort
 Gymnasieexamen 


Meriterande 
 Erfarenhet inom service 
 Erfarenhet av detaljhandel 
God datorvana

Det är viktigt att du inte är rädd för att "hugga i" eftersom arbetet kräver vissa fysiska moment. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom dagligvaruhandeln. 

Ansökan
2021-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Elin Andersson, Consultant manager, https://elin.andersson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

25 november 2024