OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Lekia har vi de bästa, senaste, roligaste och trendigaste leksakerna för alla åldrar – små som stora barn. Vi tycker att leksaker är det bästa som finns här i världen. Barn som vuxna, vi alla tycker om att leka och ha roligt. Från nallar, dockor och samlarfigurer, till bilbanor, pussel och ritblock. Allt sådant är mer än bara saker när vi växer upp. Det är saker som får oss att drömma, känna och lära. Det är därför som vi på Lekia tror på att leksaker är en viktig och naturlig del i alla barns utveckling.
Vi söker nu en:
Butiksansvarig
Du älskar att driva butik och tycker om att ständigt utvecklas. Du arbetar operativt tillsammans med medarbetarna i butiken och trivs med att leda i en vardag med varierande arbetsuppgifter. Du är en lagspelare och tar alltid emot kunder och medarbetare med ett leende.
Känner du igen dig i beskrivningen? Då är du välkommen att söka!
Arbetsuppgifter
Som butiksansvarig har du ansvar för butikens drift, personal, kunder samt budget- och resultatuppfyllelse. Du har en operativ roll och du drivs av att få vara ansvarig för sälj - och kundbemötandet.
Som butikansvarig kommer du att få leda butikens medarbetare samt delta i den dagliga driften. Med glädje och inspiration bjuder du på dig själv och skapar en butiksupplevelse utöver det vanliga. Du ger tips och inspirerar våra besökare samt hjälper och stöttar ditt team i det dagliga arbetet
Vidare arbetar du för att butiken når sina mål genom att ha en god och effektiv drift. Du erbjuds en varierad roll med högt tempo där en av din viktigaste uppgift är att ge kunderna det allra bästa intrycket och upplevelsen.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som butiksansvarig tror vi att du har:
- Tidigare erfarenhet av effektiv och optimerad butiksdrift.
- Du har förståelse för, samt förmågan att se och skruva på de små detaljerna som gör den stora skillnaden.
- Du har dokumenterad tidigare erfarenhet av att leda andra mot framgång, gärna inom detaljhandeln.
- Du har en relevant utbildning, exempelvis inom sälj, ledarskap, logistik alternativt förskaffad relevant arbetslivserfarenhet.
- God ekonomisk förståelse samt goda datakunskaper.
- Flytande svenska i tal och skrift, behärskar engelska i tal ock skrift.
I denna rekryteringen jobbar vi med löpande urval så skicka in din ansökan så snart du har möjlighet.
Tjänsten är på 80 %
Vill du veta mera om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-konsult Johan Norrbin på telefon 0510-722 44.