OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Butiksansvarig Kil
Vill du vara delaktig i bygghandeln i Kil?
Som Butiksansvarig har du daglig kundkontakt. Med stor känsla för service och ett flexibelt arbetssätt har du god förmåga att sätta dig in i kundens verksamhet och identifierar affärsmöjligheter. Som Butiksansvarig jobbar du med våra befintliga kunder och du etablerar nya kundkontakter.
Arbetsuppgifter
I rollen som Butiksansvarig kommer du vara den som tillsammans med övriga i ditt arbetslag jobba nära varandra, med varierande uppgifter i ett högt tempo. Du räknar också pris- och materialförfrågningar, vilket ställer krav på stor professionalism, kunskap och noggrannhet. Du bemannar kassan och butiksytorna tillsammans med övriga i ditt arbetslag.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
• Försäljning av förnödenheter och byggmaterial
• Arbeta med inköpsrutiner, varumottagning, varuplock, kassan, inventering
• Ordermottagning, offertskrivning och uppföljning
• Administrativa uppgifter inkl. sociala medier
Vem är du?
Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo med många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina ansvarsområden självständigt. Viljan att "ta i där det behövs" är en viktig egenskap hos alla anställda. Vidare är du noggrann, strukturerad, har en öppen och rak kommunikation samt är ödmjuk och prestigelös i din natur.
Vad vi erbjuder
Vi är ett företag som arbetar målmedvetet och resultatinriktat och uppskattar lojalitet och ett gott kamratskap. Vi erbjuder en trygg och spännande arbetsplats där du gärna stannar och åldras med dina kollegor. Ett fantastiskt roligt arbete där kreativiteten flödar!
Låter detta intressant?
Vid intresse, skicka din ansökan med CV och personligt brev
senast 2023-02-26 till:
Stefan Johansson
Platschef Kil
076-6778371
Stefan.johansson@abkarlhedin.se
Placeringsort: Kil
Omfattning: 100%
Anställningsform: Tillsvidare (provanställning tillämpas)
Tillträde: Snarast eller enligt ök.