OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Butiksansvarig hos oss är du ytterst ansvarig för den dagliga driften på din butik.
Jobbet kräver stor organisationsförmåga, driv att utveckla arbetet framåt, ödmjukhet med ansvarskänsla inför ledarrollen men allra främst en hög servicekänsla som smittar av sig på dina medarbetare.
Arbetet är främst förlagt operativt i kassan på din butik.
Det är ditt jobb att alla medarbetare i din butik alltid vet vad och hur de ska göra, och att de alltid agerar som ambassadörer för bolaget.
Du arbetar med försäljningschef och driftchef för att utveckla och driva arbetet framåt.
Utöver att själv arbeta i kassan med de dagliga uppgifterna där tillkommer även bland annat dessa uppgifter:
- Provjobba med nya medarbetare
- Utbilda ny personal och utveckla befintliga medarbetare
- Motivera och inspirera medarbetare till merförsäljning och uppsatta försäljningsmål
- Säkerställa att rutiner efterföljs av samtliga medarbetare
- Övergripande ansvar över inköp och beställningar till butiken
- Ha en tät och god dialog med produktion, försäljning- och personalchef och driftchef där kunden och den dagliga driften i butiken är ditt fokus.
Erfarenhet av butikstjänst är ett krav.
Erfarenhet av ledarskap är högt meriterande.
Kunskap av espressomaskin är meriterande.
Känner du att beskrivningen ovan passar dig, varmt välkommen med din ansökan till jobb@hagabageri.se
Vi ser fram emot att träffa dig.