Butiksansvarig i Västerhaninge

Arbetsbeskrivning

Butikansvarig
Vill du stötta kunder med deras behov och säkerställa att de får den hjälp de behöver inom ditt specialistområde servicehydraulik och reservdelar? Då kan du vara den butiksansvarig med fokus på reservdelar som företaget är i behov av.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

I rollen som butiksansvarig kommer ditt specialistområde vara reservdelar till hydraulikmaskiner. Du kommer att ha huvudansvar för följande arbetsuppgifter:

• Bemöta kunders behov och lösa deras problem
• Beställning av reservdelar
• Upprätthålla ordning och reda i butiken
• Sköta kassan
omfattning.

Heltid med avsikt till anställning hos kund efter inhyrningsperiod på 3-6 månader.

Arbetstid: Mån-ons 07.00-16.15, tor-fre kl. 07:00-15:15

kvalifikationer.

Eftersom kunderna är maskinförare inom eget bolag eller åkeri förväntas kunskap inom maskiner och hydraulik för att på bästa sätt kunna ge personlig service.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

erfarenhet.

Tidigare erfarenhet av mekanik och hydraulik.

Har du tidigare arbetat som reservdelsansvarig är det meriterande.

ansökan.

2019-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Irini Ioannidou | irini.ioannidou@randstad.se.

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 3 juli 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Butikschef - Svenssons

Butikschef - Svenssons

4 november 2024

Butiksansvarig DeLa-matbutik

Butiksansvarig DeLa-matbutik

31 oktober 2024

Butikschef - Svenssons

Butikschef - Svenssons

30 oktober 2024