OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hunter Stockholm startade sin verksamhet 1970 under namnet Hundaffären som en av Stockholms första renodlade butiker för hundägare. 2018 blev vi Sveriges första Hunter Brand Store och vi kan idag erbjuda våra kunder hela sortimentet hos hunter.de
Verksamheten består idag av butik för hund och kattillbehör, hunddagis, hundtrim och veterinär.
Vår ambition är att erbjuda våra kunder kvalitetsprodukter kombinerat med hög nivå av kundservice och kunnande om hundar. Du som ska jobba hos oss behöver därför ha gediget kunnande om framförallt hundar och erfarenhet av att sälja produkter som riktar sig till hundägare.
Vi är ett litet team där alla är beroende av varandra för att kunna leverera på den nivå som våra kunder förväntar sig och vi lägger mycket fokus på att samtliga anställda ska må bra och känna att man är en viktig del av verksamheten.
Som arbetgivare jobbar vi ständigt för att förbättra villkoren för vår personal, att erbjuda en trevlig och säker arbetsplats, och att investera i verksamheten och personalen.
Vi söker nu en positiv, kunnig och driven butiksansvarig till ett vikariat fram till juni 2023 i första hand. Du behöver ha tidigare erfarenhet från liknande verksamhet, som ansvarig eller chef för butik inom zoofackhandeln och gärna även relevant utbildning från djurgymnasium eller motsvarande.
Viktiga personliga egenskaper utöver att du förstår vikten av kundbemötande är att du är lojal och kan leda andra i arbete, vara ansvarig för det övergripande men inte göra allt själv men istället kunna delegera och motivera dina medarbetare till att dela ditt ansvar, samtidigt som du är en del av teamet.
Tjänsten är på 100% (40 tim/vecka) i första hand vardagar mellan 10-19, men även helger kan komma ifråga (lördag 10-16, söndag 12-16).
Arbetsuppgifter:
Ansvar för den dagliga operativa verksamheten i försäljning av produkter och tjänster för hund och katt.
Hantering av kundfrågor och ärenden i butik, på telefon och mejl.
Inventering av lagerstatus och varubeställning
Ansvar för inköp av kontorsmateriel och förbrukningsvaror
Löpande kontakt med leverantörer
Ansvar för butiksortimentet och prissättning av produkter och tjänster
Mottagande och upplockning av varuleveranser
Ansvar för att butik och personalytor städas och är presentabla
Schemaläggning och semesterplanering
Rekrytering av butikspersonal vid behov
Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas snarast, så vänta inte med att skicka i din ansökan om du är intresserad av att jobba hos oss!
Månadslön och andra förmåner enligt överenskommelse.