OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en rekrytering till en av våra kunder söker vi nu efter en driftig och engagerad butiksanvarig till en mindre bokhandel. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som ansvarig för butiken med personalansvar för ett par personer.I arbetsuppgifterna ingår dessutom personalplanering, inköp och utveckling av verksamheten samt sedvanliga kontorsuppgifter såsom kundservice och kassaarbete.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har akademisk utbildning.Är du utbildad bibliotekarie och eller inom litteraturvetenskap så är det meriterande.Du har butiksvana, gärna från bokhandel och vi ser dessutom gärna att du tidigare har haft någon form av personalansvar.För tjänsten krävs god datorvana samt förmåga att uttrycka dig väl, både i tal och skrift på såväl svenska som engelska.Som person är du driftig och entusiasmerande med naturliga ledarkvaliteer.Vi söker dig med tydliga entreprenörsegenskaper som drivs av utvecklig och eget ansvar.För att passa för tjänsten är det viktigt att du är prestigelös, villig att hugga i där det behövs samt beredd att engagera dig i arbetet både operativt och strategiskt Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person till en fast tjänst i en utvecklande miljö.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00