OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Tjänstebeskrivning
Är du en självständig person med känsla för service som är redo för nya utmaningar? I så fall ska du läsa vidare!
Som butiksansvarig kommer du att ansvara över ditt eget distrikt med cirka 35-45 företagskunder, där vi har våra butiker utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera önskad mat och dryck till butiker som finns hos dina kundföretag samt att ha en löpande dialog med kontaktpersonerna samt konsumenterna på företaget. Du anpassar utbudet som ska finnas i butikerna utifrån befintliga riktlinjer samt med hjälp av täta dialoger med både kunder och konsumenter. Det är även du som har ansvar över och ser till att alla livsmedel som du ska leverera finns i lager den dag som du ska utföra leveransen. Det här är en tjänst som innebär att du är ute hos dina kunder och i princip hela arbetsdagen.
Krav på person
För att bli framgångsrik i rollen som butiksansvarig ser vi att du är en lyhörd person med känsla för service. Du är effektiv men samtidigt noggrann eftersom varorna ska komma fram i tid och samtidigt hålla en god kvalitet. Eftersom du kommer att träffa dina kunder när du åker ut till företaget ser vi vidare att du är en social och kommunikativ person. Det kan förekomma en del tunga lyft i den här tjänsten, varför vi ser att du inte är rädd för att hugga i ibland. B-körkort är en förutsättning för att du ska klara av rollen, liksom att du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Du har en gymnasieutbildning i bagaget, meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter eller i dagligvaruhandeln tidigare.
Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.
Eventuella frågor besvaras av Maria Eriksson, Konsultchef, på 073-353 75 27. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17