Butiksansvarig till Convini i Malmö

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Convini tillhandahåller – enkelt och bekvämt – Mat & Dryck 24 timmar om dygnet. Verksamheten startade 1995 och är idag ett av de ledande företagen inom sin bransch i Sverige, med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Sedan starten har Convini ökat stadigt i antal anställda, antal kunder och i omsättning. För mer info, besök www.convini.se

Tjänstebeskrivning

Är du en självständig person med känsla för service som är redo för nya utmaningar? I så fall ska du läsa vidare!

Som butiksansvarig på Convini kommer du att ansvara över ditt eget distrikt med cirka 35-45 företagskunder, där vi har våra butiker utplacerade på arbetsplatserna. I dina arbetsuppgifter ingår det att leverera önskad mat och dryck till Convinis butiker som finns hos dina kundföretag samt att ha en löpande dialog med kontaktpersonerna samt konsumenterna på företaget. Du anpassar utbudet som ska finnas i butikerna utifrån Convinis riktlinjer samt med hjälp av täta dialoger med både kunder och konsumenter. Det är även du som har ansvar över och ser till att alla livsmedel som du ska leverera finns i lager den dag som du ska utföra leveransen. Det här är en tjänst som innebär att du är ute hos dina kunder och i princip hela arbetsdagen.


Krav på person

För att bli framgångsrik i rollen som butiksansvarig ser vi att du är en lyhörd person med känsla för service. Du är effektiv men samtidigt noggrann eftersom varorna ska komma fram i tid och samtidigt hålla en god kvalitet. Eftersom du kommer att träffa dina kunder när du åker ut till företaget ser vi vidare att du är en social och kommunikativ person. Det kan förekomma en del tunga lyft i den här tjänsten, varför vi ser att du inte är rädd för att hugga i ibland. B-körkort är en förutsättning för att du ska klara av rollen, liksom att du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Du har en gymnasieutbildning i bagaget, meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter eller i dagligvaruhandeln tidigare.

Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Kontorstider.
Plats: Malmö.




I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras från och med vecka 33 av Rekryteringskonsult Carolin Ericsson på 073-353 75 04, eller innan dess av Rekryteringsassistent Alva Grell på alva.grell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 augusti 2015

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024