OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nästa stjärna? Vi söker en driven och engagerad Butiksansvarig till vårt team!
Sthlm Blvd består idag av en webbshop och fyra unika butiker där vi erbjuder service i världsklass. Vårt sortiment bygger på en mix av kända och profilstarka skandinaviska modemärken som tillsammans skapar en urban stil för både kvinnor och män. Vi vill erbjuda fina plagg som är värda att investera i, som kan älskas i flera år framåt och som kan användas om och om igen!
ARBETSBESKRIVNING
Som butiksansvarig på Sthlm Blvd tar du stort eget ansvar för din butik och dina medarbetare. Du strävar alltid efter att inspirera och coacha ditt team för att uppnå satta mål, samtidigt som du älskar att själv få sälja. Du kommer att ha ansvar för att säkerställa den dagliga försäljningen och driften av butiken. Rollen innebär även personalansvar som arbetsfördelning, kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Det här är en betydelsefull roll med stora möjligheter att vara delaktig i företagets utveckling framåt!
VEM ÄR DU? ledarskap
Vi ser att du som söker brinner för försäljning och kan leverera service på en exceptionell nivå, men även har mycket goda ledaregenskaper. Det är viktigt att du har ett stort modeintresse och är tävlingsinriktad, då försäljning är det som driver dig allra starkast. Du älskar mötet med kunden och är bra på att skapa långsiktiga relationer. Du tänker alltid affärsmannamässigt och drivs av att leda olika initiativ för att förbättra resultatet och lönsamheten i ”din” butik, samtidigt som du är bra på att coacha dina medarbetare. Att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs är inget du räds för. Du kan både arbeta självständigt och trivs med att arbeta i team, samt är engagerad, flexibel, lösningsorienterad och ansvarstagande.
KVALIFIKATIONER
- Vi söker en erfaren ledare och säljare som har minst 2 års erfarenhet av personalansvar.
- Du är van att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande mål.
- Du är en strukturerad person med stort fokus på ordning och reda.
- Som person är du ansvarstagande och vill känna ägandeskap för ”din” butik.
- Du har en tydlig och inkluderande ledarprofil som inspirerar din omgivning.
- Mycket god social kompetens, med en förmåga att skapa starka relationer.
- Flexibel och lösningsorienterad.
- Ett brinnande intresse för försäljning, service och mode.
- Det är viktigt att du hanterar det svenska språket väl och är duktig på att kommunicera.
- Älskar att sätta och nå nya mål!
Tillsvidareanställning 30h/v, 6 månaders provanställning
Är du den vi söker? Tveka inte att höra av dig till oss! Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande. Rekryteringen sker löpande så skicka din ansökan redan nu med bifogat CV, personligt brev och en bild på dig själv.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson