OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Butiksansvarig på Ullareds Lantmän har du ett operativt ansvar för butik, personal, schema samt den dagliga driften. Du är ansvarar för att maximera den totala försäljningen och lönsamheten i butiken. Till din hjälp har du en underbar personalstyrka och företagets ledningsgrupp. Du coachar och arbetar tillsammans med medarbetarna i den dagliga driften med försäljnings- och lagerarbete, upplockning av varor, kassapass etc. som en i gänget. För att trivas i rollen som Butiksansvarig, är det viktigt att vara självgående, prestigelös och medveten om att tjänsten är mycket operativ. Det är ett arbete som kräver ledaregenskaper, organisationsförmåga och servicekänsla
Inköpsansvaret är idag uppdelat bland befintlig personal och per områdesinriktning i butik. Därav inbegriper rollen som butiksansvarig även ett inköpsansvar inom området entreprenad såsom bygg, lantbruk och trädgård.
Vi söker dig som har ledarerfarenhet från detaljhandeln. Det är meriterande om du har kunskap och/eller intresse inom produktsortimentet bygg, trädgård och lantbruk. Det viktigaste är att vara prestigelös, pragmatiskt, älska försäljning och ge våra kunder och medlemmar den bästa tänkbara servicen. Du är också strukturerad och utför ditt arbete med god kvalitet. Tjänsten kräver att du har en god självinsikt samt förmåga att motivera och engagera andra. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet och att du passar in i gänget.
Tjänsten är heltid, 100%. Arbetstid varierar under vardagar 07.00-16.00 och 10.00-19.00 samt helger (normalt ca två st. sena pass i veckan samt en helg i månaden). Lön enligt ök.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Joakim Blücker eller Anna Sturesson som nås via telefon: 0346-30020.
Ansökan med CV och personligt brev skickas till anna@ullaredlantman.se senast den 26 november. Urval sker löpande. Ange gärna löneanspråk