OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en butiksmedarbetare till en mindre butikskedja som inriktar sig mot hälsa och sjukvård.
Vi söker dig som brinner för service samt trivs med att sköta administrativa arbetsuppgifter. Du kommer få ta egna initiativ och vara en del av det varierande arbete som uppkommer under en vanlig dag. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära att ta emot kunder och hjälpa dem med deras ärenden, administrativa arbetsuppgifter som fakturor, tidbokning och remisser. Du kommer också vara behjälplig på deras lager. Det är viktigt att du drivs av nöjda kunder, att du har högt affärssinne och alltid ser till teamets bästa.
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direktanställd hos vår kund om du får tjänsten. Dina arbetstider kommer variera mellan tiderna 7:30-18.00 på vardagar måndag till fredag.
Om företaget
Mer information om bolaget ges vid en intervju
Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som butiksbiträde söker vi dig som har arbetat i butik tidigare och har erfarenhet av att arbeta med service. Du hanterar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Du har god datavana och trivs med att lära dig nya system. Har du utbildning en inom sjukgymnastik, massageterapeut eller liknande är detta meriterande. Det är även meriterande om du har B-körkort.
Personliga egenskaper: Som person är du driven, du tar egna initiativ och du sätter alltid kunden i fokus. Vi ser gärna att du är strukturerad, professionell och lösningsfokuserad. Det är viktigt att du ger kunderna ett förtroendeingivande intryck då kunderna i många fall är äldre och behöver både vägledning och hjälp. Tålamod och positiv inställning kommer vara viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Vi söker dig som är stabil som person och som vill utvecklas långsiktigt i rollen.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Louise Jonsson på telefon 070 – 845 99 04 eller louise.jonsson@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson