OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Garderoben Sweden AB är en känd namn inom sitt bransch sedan 1982.
Garderoben omsätter ca 10 miljoner och är på starkt frammarsch.
Vi kan erbjuda bra anställningsvillkor och lön till rätt person.
Dina arbetsuppgifter
Som butikschef ansvarar du för utvecklingen och driften i butiken där du lägger stor vikt vid sälj.
Du ansvarar tillsammans med VD för sortiment, , marknadsföring och butiksaktiviteter samt bemanningen av personal i butiken. Dessutom har du yttersta ansvar för butiken gällande trivsel för gäster, hålla snyggt i lokalen och dess säkerhet.
Du har ett sinne för färg och form och du har ett stort intresse för inredning samt även viljan att ta till dig kunskap och lära dig om våra spännande och mycket professionella produkter.
Du kommer att fungera som en servicevärd och ge tips och råd om produkterna till kunderna. Du ska helt enkelt ge kunderna en serviceupplevelse utöver det vanliga.
Vem är du?
I denna rekrytering kommer vi att fästa väldigt stor vikt vid din personlighet och datakunskap.
Datakunskap inom e-handel och kunnig i uppbyggnad och/eller av kommer ses som största prioritering.
Vi söker dig som är en utåtriktad, ansvarsfull och engagerad person som gillar att sätta kunden i fokus, en utpräglad servicemänniska.
Serviceerfarenhet från data, teknik eller detaljhandeln samt någon form av serviceutbildning är meriterande.
Det är av största vikt att du är , driftig och villig att hugga i där det behövs. Du har med fördel ett sinne för stil och kan hålla butiksutställningarna tilltalande.
Tjänsten avser heltidsarbete, tillsvidare med provanställning.
Tillträde i augusti eller efter överenskommelse.