OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en butikschef till vår Coop-butik på Styrsö i Göteborgs södra skärgård.
- Tjänsten är på heltid, 40h/vecka, tillsvidareanställning efter 6 månaders provanställning.
- Anställningsavtal och lön mm. enligt överenskommelse.
- Arbetstider, dag, kväll och helg efter schema.
- Tillträde så snart som möjligt
Arbetsuppgifter
Tjänsten innebär bland annat:
- Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och alltid hjälper kunden på bästa sätt.
- Att du är en driven säljare och en inspirerande arbetsledare.
- Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning etc.
Butikschefsrollen innebär bland annat:
Aktivt arbete i butiken tillsammans med medarbetarna.
Personal- och resultatansvar för butiken, schemaläggning, budgetarbete, fakturering, beställningar, arbetsmiljöansvar etc.
Ansvar för att butiken är attraktiv och säljande samt för att våra kunder är nöjda.
Arbetsledning som utvecklar medarbetarna i deras roller.
Arbete nära styrelsen i föreningen, då Coop Styrsö är en fristående konsumentföreningen.
Kvalifikationer
Du är en utpräglad serviceperson och har erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln.
Du har erfarenhet av ledande befattning från detalj- eller dagligvaruhandel är ett krav då tjänsten kräver goda kunskaper i affärsmannaskap och butiksdrift.
Du har ett tydligt och coachande ledarskap samt erfarenhet av att leda och utveckla säljande personal mot kvalitativa- och kvantitativa mål.
Du har grundläggande IT-kunskaper och bör ha erfarenhet av praktiskt schemaläggningsarbete i tex. webbaserat program. Du har även minst B-körkort. Vi kommer att lägga stor vikt vid att du har rätt personliga egenskaper för tjänsten.
För att ansöka om tjänsten, sänd personligt brev samt cv via email till: obbel.styrso@gmail.com. Vid eventuella frågor, kontakta föreningens ordförande på tel 0763-408088.
Välkommen med din ansökan!