OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en otroligt spännande resa? Då ska du definitivt kolla hitåt!
Nu söker vi dig som vill arbeta som butikschef för Haga Hem i Birsta City och bidra till att ta butiken och konceptet till nya höjder.
Arbetsuppgifter
I rollen som butikschef ansvarar du för att leda arbetet i butiken samt entusiasmera, motivera och vägleda dina medarbetare så att konceptet och uppsatta försäljningsmål förankras. Du som butikschef ser till att all personal håller en god standard och agerar ambassadörer enligt Haga Hems riktlinjer.
Som butikschef ansvarar du för att butiken och personalen ger våra kunder en köpupplevelse som överträffar deras förväntningar. Hos Haga Hem är service och personligförsäljning en av våra framgångsfaktorer och butikschefens viktigaste uppgift. Du har även en viktig roll i att skapa trivsel, god stämning och team-anda bland de anställda och att alltid föregå med gott exempel.
Anställningens omfattning: Tillsvidareanställning på heltid. Gärna med start i början på juni 2016.
Kundföretaget
Haga Hem är en heminredningskedja som har 16 butiker runt om i landet varav 5 stycken är franchiseägda.
Hos Haga Hem hittar du utvalda produkter som lyfter hemmets alla rum - vardagsrummet, sovrummet, barnrummet, köket, badrummet eller din walk-in closet. Haga Hem är det givna valet för presenter till dig själv, hemmet eller någon du tycker om.
Din profil
Formella krav
- Flera års erfarenhet av försäljning
- Tidigare erfarenhet av att leda personal och ha budgetansvar i butik
- Vana av att arbeta mot uppsatta mål och nyckeltal
Personliga egenskaper
För att passa i rollen som butikschef hos Haga Hem ärdu en naturlig ledare. Du har god kommunikationsförmåga och präglas av ett resultatorienterad mindset. Du drivs av försäljning och jobbar hårt för att nå uppsatta mål. Du har en välutvecklad känsla för service och kvalitet. Vi söker dig som är proaktiv, strukturerad och med en förmåga att växla mellan ett strategisk och operativt arbetssätt.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11