OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill jobba med ett väletablerat varumärke med fokus på försäljning av nya innovativa produkter i Centrala Göteborg (Kungsgatan).
Om Philip Morris
Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat bolag med många års erfarenhet inom sitt segment. De är innovativa och nytänkande, med mål att nå den nyfikne som vill prova nytt på marknaden inom deras segment.
Dina arbetsuppgifter
Som Butikschef är du ansiktet utåt för kunden. Din uppgift blir att arbeta i en modern butik i Göteborg som Philip Morris öppnade i maj 2021. Du kommer sälja, inspirera och demonstrera bolagets produkter och tillbehör på absolut bästa sätt. Du driftar ett mindre team och ansvarar bland annat för lager, schemaläggning och du rapporterar till butikschefen i Stockholm.
Din bakgrund
Vi söker dig som:
- Har tidigare jobbat med försäljning och någon form av ledarskap
- Har vana att jobba i grupp och med mål att nå tillsammans
- Tycker om flexibilitet och är kreativ med nya ideér
- Har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs
Personliga egenskaper
- Du tycker verkligen om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig.
- Det är lätt att trivas med dig när du visar och beskriver fördelarna med varumärket.
- Du är resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du trivs i snabba urbana miljöer.
- Du har hög moral, är lösningsorienterad och ordningsam. Du tycker om att jobba och du trivs i gupp och ser hellre lösningarna än problemen.
Vi erbjuder dig
- Att representera ett av världens mest kända varumärken inom sitt segment
- Produktutbildning och produktkännedom
- Sälj och värdegrundsutbildning
Övrigt
- Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med provanställning
- Start: Augusti-september
- Plats: Göteborg
Tjänsten är schemalagd främst på [vardagar/kvällar/men kvällar förekommer i perioder].
Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till: Johan Åberg aberg@nordicretailgroup.com
Om Nordic Retail Group
Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.
På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.
Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: "Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.
Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com) för mer information.