OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BESKRIVNING BOLAGET
Ur&Penn är den ledande butikskedjan inom smycken, accessoarer och klockor i Skandinavien med över 100 butiker. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.
ANNONS
Som medarbetare på Ur&Penn blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj. Vi är i grunden ett familjedrivet företag med en värdegrund av glädje, tillit och vinnande attityd - det vill vi ska kännas hela vägen ut i butikerna.
Som medarbetare hos Ur&Penn arbetar du med service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken samt med enklare reparationer av klockor. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus.
OM DIG
För att vi ska trivas med varandra tror vi att du är en energirik lagspelare som älskar försäljning. Du har ett stort driv och intresserar dig för butiksmiljöer i allt från ledarskap, försäljning och butiksinredning. Vi ser gärna att du som person känner en stor känsla av ägandeskap och att du drivs av att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Problemlösning faller sig naturligt för dig och du har en hög prestationsförmåga.
OM ROLLEN
Arbetsuppgifterna består primärt av:
• Driva den daglig försäljningen och arbeta aktivt med merförsäljning tillsammans med säljarna i butiken.
• Anställa, leda och utveckla butiksmedarbetare.
• Säkerställa att Ur&Penns koncept efterföljs och att vara ansvarig över inventering och kampanjer.
• Styra och leda mot försäljnings- och timbudget samt ansvara för uppföljning.
• Hantera schemaläggning, tidrapportering och attestering i tidrapporteringssystemet Quinyx.
• Håltagning/piercing i öronen
• Ansvarig över att butikens alla medarbetare tar del av nya och befintliga produktinformation, rutiner och utbildningar.
Våra butikschefer har en ytterst central roll i vår organisation och är fullt ansvarig för kvaliteten i butiken. Givetvis finns det ett centralt kontaktnät med regionchefer, andra butikschefer, store support och HR som supporterar dig med det du behöver. Vi är ett bolag och vi hjälps åt!
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning på heltid. Tillträde sker i augusti/september.
GRUNDLÄGGANDE KRAV
• Har minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna från detaljhandeln.
• Fullständig gymnasieutbildning.
MERITERANDE
• Tidigare arbetserfarenhet från Ur&Penn.
• Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roll.
• Tidigare har arbetat med schemaläggning systemet Quinyx.
• Tidigare har erfarenhet av detaljhandelsavtalet.
VI PÅ UR&PENN ERBJUDER DIG
• En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.
• En positiv och familjär arbetsmiljö.
• Personalrabatt på våra varumärken
NÄSTA STEG
Processen består av urval på grundkriterier, telefonavstämning, intervju och kontroll av belastningsregister.
Intervjuer sker löpande så ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Sista ansökningsdag är 2023-07-16 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!