OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services söker nu efter en driftig och engagerad butiksansvarig till HHGS bokandel Handelsboden som är belägen i Handelshögskolans lokaler mitt i centrala Göteborg. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som ansvarig för butiken med personalansvar för ett par personer. I arbetsuppgifterna ingår dessutom personalplanering, försäljning, marknadsföring och inköp. Du arbetar med en löpande utveckling av verksamheten men sköter även de sedvanliga uppgifterna i en butik såsom kundservice och kassaarbete. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har akademisk utbildning och/eller är van vid att arbeta i en akademisk miljö . Är du utbildad bibliotekarie eller inom litteraturvetenskap så är det meriterande. Du har butiksvana, gärna från bokhandel och vi ser dessutom gärna att du tidigare har haft någon form av personalansvar. För tjänsten krävs god datorvana samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Som person är du driftig och entusiasmerande med naturliga ledarkvaliteer. Vi söker dig med tydliga entreprenörsegenskaper som drivs av utvecklig och eget ansvar. Du är sifferorienterad och har en god ekonomisk förståelse. För att passa för tjänsten är det viktigt att du är prestigelös, villig att hugga i där det behövs samt beredd att engagera dig i arbetet både operativt och strategiskt Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person till en fast tjänst i en utvecklande miljö där du har stor möjlighet att påverka verksamheten. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se. Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00