OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss: Mössebergsbagaren grundades 1993 och har vuxit till att bli ett av Skaraborgs största bagerier. Vår passion är bröd och bakverk, vi strävar ständigt efter att erbjuda högkvalitativa produkter samt erbjuda en dynamisk butiksupplevelse till våra kunder.
Arbetsplats: Våra butiker i Falköping, Skövde och Skara.
Arbetsbeskrivning: Som butikschef i för våra butiker i Falköping, Skövde och Skara har du ansvaret för att leda och driva försäljningen mot de uppsatta ekonomiska målen. Du kommer att använda sociala medier som ett viktigt verktyg för att marknadsföra våra produkter och tjänster. Genom att aktivt använda sociala medier kan vi nå ut till en bredare publik och engagera våra kunder på nya och spännande sätt. Du kommer även vara ansvarig för rekrytering till butikerna i samråd med företagsledningen. Det är viktigt att vi har rätt kompetens och att våra medarbetare är engagerade och motiverade. Vidare har du även ansvar över schemaläggning av personal i butikerna i samråd med övrig personal.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för personal vilket inkluderar schemaläggning och rekrytering.
Arbeta med produktutveckling och vara en del i att ta fram nya koncept för våra butiker.
Arbeta med utveckling av butikerna som lockar kunderna att besöka oss regelbundet.
Ansvara för sociala medier.
Arbeta som butiksförsäljare två till tre dagar i veckan.
Målsättning för tjänsten: Som butikschef är ditt främsta mål att maximera försäljningen och erbjuda en unik och attraktiv butiksupplevelse för våra kunder. Om du är en driven och engagerad ledare som är redo för en utmaning ser vi fram emot din ansökan.
För att lyckas i tjänsten bör du ha:
Erfarenhet av försäljning.
B-körkort.
Erfarenhet av att arbeta mot ekonomiska mål eller ha haft budgetansvar.
Det är meriterande om du även har:
Erfarenhet av att ha arbetat med livsmedel.
Erfarenhet av att ha arbetat i en arbetsledande funktion.
Personliga egenskaper:
Du kommer ansvara för våra tre butiker i Skara, Falköping och Skövde krävs det att du är driven och engagerad. Du kommer även ansvara för de anställda i butikerna vilket även ställer krav på din kommunikativ- samt samarbetsförmåga. I tjänsten som butikschef kommer du också vara ansiktet utåt för vår verksamhet vilket kräver att du är professionell samt känner en yrkesstolthet.
Arbetstid: Dagtid, vardagar och helg.
Arbetsomfattning: Heltid, provanställning om sex månader kan komma att tillämpas.
Ansökningsprocess: Om du är redo att ansluta till Mössebergsbagaren AB, skicka din ansökan via mail till ansokan@mossebersgbagaren.se med CV, personligt brev samt svar på nedan urvalsfrågor så snart som möjligt men senast 30 November 2024. Det går bra att svara på urvalsfrågorna direkt i mailet, var noga med att besvara frågorna och inte hänvisa till exempelvis CV.
Urvalsfrågor:
1. Beskriv kortfattat din erfarenhet av försäljning.
2. Beskriv kortfattat hur du arbetat mot ekonomiska mål eller ha haft budgetansvar.
3. Om du har erfarenhet av att arbeta i en arbetsledande funktion, beskriv kortfattat hur du har arbetat med det.
4. Om du har erfarenhet av att arbeta med livsmedel. Beskriv hur du har arbetat med det.
Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare till vår arbetsfamilj! Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
För eventuella frågor,
kontakta Rune Henriksson 0515-777632.