Butiksmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som drivs av att hjälpa andra? Trivs du i en roll där du tillsammans med dina kollegor ger service i toppklass varje dag? Vi söker just nu dig som är pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning som vill jobba deltid utifrån ett flexibelt schema.
Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta i en butik som tillhandahåller yrkesproffs ett brett utbud av produkter och tjänster inom bygg, fastighet, industri samt tekniska installationer och skyddsutrustning.
Som butiksmedarbetare är du butikens ansikte utåt och ansvarar för att ge kunderna en positiv köpupplevelse. Du arbetar aktivt med försäljning, kundservice och ser till att butiken är ren och välfylld. Du kommer också att hantera varuleveranser, lagerhållning samt utföra andra uppgifter som bidrar till butikens dagliga drift och mål.
Arbetet är förlagt vardagar, dagtid. Vi ser gärna att du är tillgänglig ungefär två pass i veckan.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
Kundservice: Bemöta kunder på ett professionellt och vänligt sätt. Hjälpa till med frågor, rekommendationer och hantera klagomål.
Försäljning: Aktivt arbeta med försäljning, informera kunder om kampanjer, och se till att de hittar rätt produkter.
Varuhantering: Fyllning av hyllor, exponering av varor enligt butikens riktlinjer, samt att hålla ordning och reda i butiken.
Kassaarbete: Hantera kassan samt hantera returer och byten.
Teamarbete: Samarbeta med kollegor för att uppnå butikens mål och skapa en trivsam arbetsmiljö.


Kvalifikationer
För att trivas i tjänsten ser vi att du:
Har en sysselsättning om minst 50%, tillexempel pensionär eller annat arbete.
Har tidigare erfarenhet av kundservice och försäljning är meriterande, men inget krav.
Talar flytande svenska och engelska i tal och skift.
Besitter god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Säljare 50% till Skellefteå

Säljare 50% till Skellefteå

16 december 2024

Säljare till Telias butik i Skövde

16 december 2024

16 december 2024