OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Om rollen
Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor i varuhuset.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Daglig granskning av samtliga avdelningars sortiment
* Administrerar och beställa varor
* Upprätthåller varuhusets lagerhållning
* Avrapportering av försäljningsstatistik till respektive avdelningschefer
* Dagligt samarbete med kollegor på försäljningsavdelningarna.
Din profil
* Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln.
* Goda administrativa och tekniska kunskaper
* God produktkunskap
* Noggrann och lösningsorienterad
* Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4)
* Tidigare erfarenhet av varubeställning är ett krav
Vi erbjuder
* Strukturerad inarbetningsplan
* Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter.
Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning. Deltid 20 h/veckan, måndag-fredag
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: 2024-02-05 - aug 2024