OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH värnar lika mycket om sina anställda som sina kunder. Grunden för ett framgångsrikt varuhus är ett gott arbetsklimat, vilket resulterar i nöjda kunder. Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsplats där du dagligen kommer att möta nya utmaningar. Det gemensamma för alla våra medarbetare är egenskaper som ansvarskänsla, respekt och arbetsglädje.
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som medarbetare på vår dispoavdelning ansvarar du tillsammans med dina kollegor i teamet för beställning av varor så att hela varuhusets sortiment följer företagets lagerhållningsstrategi. Merparten av arbetet sker på butiksgolvet och du samarbetar dagligen med dina kollegor på försäljningsavdelningarna och utbyter frekvent erfarenheter.
Din Profil
Du som söker bör har god matematisk förståelse och förmåga att se sammanhang mellan tal och praktisk verklighet. Du är positiv och har lätt för att kommunicera med andra. Vidare behöver du vara noggrann, strukturerad samt ha god datorvana.
Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kollegor nå framgång. Truckkort och truckvana är givetvis ett krav.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 38,25/vecka. Arbetstiderna är dagtid, måndag-fredag.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
T illträde: 1 oktober 2017
HORNBACH är ett av Europas största företag inom bygg- och trädgårdsmarknad. Både hemmafixare och proffs förses med byggmaterial vid något av de 154 varuhus som finns i 9 länder. Företaget grundades 1877 i Tyskland och är börsnoterat. HORNBACH garanterar ett alltid lågt pris och har som mål att alltid vara prisledande i branschen. I Sverige har HORNBACH fem varuhus, och finns i Göteborg, Malmö, Stockholm och Helsingborg.