OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det finns alltid nåt att göra!
”Vår produkt är inte varan. Vår produkt är nöjda kunder.”
1 000 projekt. 1 partner: HORNBACHs kunder satsar stort. Oavsett om du ska renovera din lägenhet, bygga ditt drömhus eller planterar växter i din trädgård är vårt uppdrag att stötta dig! När det handlar om att förverkliga projekt satsar våra kunder på proffsen i branschen. Och varför inte göra detsamma när det gäller din karriär?
Dina Arbetsuppgifter:
I rollen som butiksmedarbetare på vår godsmottagning ansvarar du tillsammans med dina kolleger för att säkerställa ett effektivt varuflöde från godsmottagning tills att varan finns i hyllan. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av lossning av ankommande gods, kontrollera inkommande leverenser och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din Profil
Du som söker bör ha goda kunskaper inom godsmottagning och varuförsörjning samt erfarenhet från volymhandel eller lagerdrift. Vidare ska du vara noggrann, strukturerad samt god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att tillsammans med kolleger nå framgång. B-körkort, truckkort och truckvana är ett krav
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidareanställning . Heltid 38,25 tim/vecka. Arbetstiderna är morgon, kväll samt helgarbete förekommer.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse