Butiksmedarbetare med avdelningsansvar till Vimmerby omgående

Butiksmedarbetare med avdelningsansvar till Vimmerby omgående

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som är på jakt efter nästa steg i karriären? Trivs du med att arbeta i en serviceinriktad roll där daglig kontakt med människor ingår i ditt arbete och där du även får arbeta administrativt? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en butiksmedarbetare till vår kund. I denna roll får du användning av både dina administrativa egenskaper och din sociala personlighet.

OM FÖRETAGET OCH TJÄNSTEN

Du kommer arbeta ute hos vår kund, ett av Vimmerbys största varuhus. Du kommer att vara placerad på avdelningen för arbetskläder där du ansvarar för både kundbemötande och hantering av lagersaldo genom inköp och övrig administration. En fri och omväxlande roll där du även behöver vara flexibel och kunna vara behjälplig i övriga butikens avdelningar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Kundrådgivning av produkter, främst arbetskläder och skyddsutrustning
• Mottagning av beställningar
• Beställa produkter hos leverantörer
• Utföra inventeringar
• Följa hela leveransprocessen från beställning till leverans

OM DIG

För att du ska trivas hos företaget ser vi att du är en serviceinriktad och lösningsorienterad person som har tidigare arbetat i butik eller har haft ett annat serviceyrke. Det är meriterande om du har arbetat i byggvaruhus/arbetsklädesbutik eller liknande. Du är en lugn och stresstålig lagspelare som har en god vana att hantera kunder på bästa sätt.

Vi söker dig som trivs i kombinerad roll med både administration och kundbemötande. Gärna med tidigare erfarenhet av orderadministration och inköp. Det underlättar om du har god systemvana.

Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, på både svenska och engelska. Du har goda kunskaper i Office-paketet

OM ANSTÄLLNINGEN

Placeringsort: Vimmerby
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträde: Omgående

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten kontakta:
Emilia Nilsson
Konsultchef
emilia.nilsson@lernia.se

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA

Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2021 förmedlade vi 15 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 18 december 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


16 november 2024