OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Oss
Swedemount Sportswear & Fashion AB startade år 1991 och har idag 14 butiker under namnet Sportshopen samt en butik under namnet Bazar. Vi finns belägna runt om i Sverige, från norr till söder med en växande E-handel som även sträcker sig mot den europeiska marknaden. Sportshopen tillhör idag en av de större enskilda aktörerna i Sverige av försäljning inom sport och fritid. Vårt sortiment består i huvudsak av kläder och skor från ledande märkesleverantörer, men vi utvecklar och tillverkar även våra egna varumärken – kläder som ska kunna användas vid aktiviteter i hårt klimat, året runt. Läs gärna mer om oss på http://www.sportshopen.com
Beskrivning
Är du intresserad av sport och friluftsliv samtidigt som du brinner för att leverera kundservice i toppklass? Då kanske det är dig vi söker till tjänsten som medarbetare hos Sportshopen i Töcksfors!
Vi söker en engagerad och positiv medarbetare som kommer att arbeta i ett fartfyllt team med ett flertal olika arbetsuppgifter.
På Sportshopen drivs vi av att hela tiden vilja bli bättre samt att erbjuda den bästa servicen till alla våra kunder.
Vi är ett värderingsstyrt bolag som jobbar med ”ownership”, ”communication”, ”teamwork” och ”winners”, för att främja en kultur som kort och gott innebär ”We make things happen”! Vi värderar våra medarbetare högt och tror på att varje person bidrar.
Vi erbjuder ett roligt arbete i högt tempo där du tillsammans med ett härligt gäng får chansen att ta steget in i ett expansivt och spännande sportföretag!
Låter det som något för dig? Sök till oss redan idag!
Arbetsuppgifter
Som butiksmedarbetare med ansvar för e-handel butiksplock har du en viktig roll och bidrar till att våra kunder får en bra kundupplevelse och bästa möjliga service.
Du kommer ha huvudansvaret för e-handel i butiken, vilket innebär varierande arbetsuppgifter. De består bland annat av att plocka, packa samt utleverera varor till våra E-handelskunder. Det ingår även en del administration såsom att avsluta orders, felsökning, sammanställa ordervolym, säkerställa lagersaldo samt att rapportera justeringar och avvikelser.
Till detta kommer såklart även att vara behjälplig i butikens dagliga drift med allt vad det innebär.
Kvalifikationer
Du som söker ska ha en avslutad gymnasial utbildning och vi ser gärna att du har du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du har god datakunskap och är systemvan, har du erfarenhet av affärssystemet Navison är det meriterande. Då vi jobbar i team är det även viktigt att du är kommunikativ och gillar att samarbeta med andra.
Vidare är du ansvarstagande och flexibel med ett sinne för ordning och reda. Du utför ditt arbete effektivt och noggrant samt har ett stort service- och kundfokus. Eftersom rollen innebär ett stort eget ansvar över E-handeln i butik så är det även viktigt att du är självgående och kan ta egna initiativ.
Periodvis är det högt tryck och vi ser gärna att du trivs med en varierande vardag i högt tempo.
Villkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vi tillämpar lön enligt kollektivavtal med Handels.
Vid eventuella frågor om tjänsten, kontakta Butikschef Therese Havolli, therese.havolli@sportshopen.com
Vi kan komma att utföra kreditupplysning såväl som utdrag ut brottsregister på den sökande.
Urval och intervjuer sker löpande och anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!