OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som brinner för god service och vill arbeta inom butik hos vår kund. Om kunden: Vår kund är en stor butik inom detaljhandel som är i behov av en ersättare under en period av ca 5 månader. Arbetsuppgifter och omfattning: Som butiksmedarbetare kommer du arbeta med varierande uppgifter som vanligen förekommer i butiken. Du kommer vara behjälplig på samtliga avdelningar inom butiken. I arbetsuppgifterna ingår kassaarbete, prismärkning, upplockning av varor, leveransmottagning etc. samt hjälpa kunder med deras förfrågningar. Omfattning Heltid, visstidsanställning ca 5 månader. Skallkrav: Du som söker ska ha ett stort intresse för service och kundrelationer. Det är viktigt att du kan ta egna initiativ när det behövs och arbeta självständigt. Du måste även kunna hantera stundtals hög arbetsbelastning. Meriterande: Kassavana och tidigare erfarenhet av liknande arbete ses som meriterande. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker är en positiv och utåtriktad person med stor känsla för god service. Du bör vara stresstålig, effektiv och ha lätt för att samarbeta med såväl intern personal som kunder och besökare. Arbetstider och anställningsform: Heltid, varierade arbetstider, kväll och helgarbete förekommer. Visstidsanställning ca 5 månader. Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Stockholms stad Tillträde: Omgående. Ansökningar behandlas löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-07-14 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Camilla Tykoson, personalansvarig.