Butiksmedarbetare med Personal/administrativt an

Arbetsbeskrivning

Vi söker en butiksmedarbetare till varuhuset på Berga i Helsingborg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta personalfrågor, lönerapportering och schemaläggning. Du ansvarar även för löpande administrativa uppgifter såsom, fakturering, registervård, månadsavstämningar mm. I dina arbetsuppgifter ingår även försäljning och varupåfyllning. Som Personal/administrativt ansvarig sitter med i varuhusets ledningsgrupp. Vi söker dig med god förmåga att organisera ditt arbete. Du är servicemedveten och skall ha empati. Du skall ha arbetat med lönerapportering och ha god datorvana. Arbetstiderna är varierande och kommer även att innebära helgarbete.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Torbjörnsdotter
+46 10-4901565
Helen Karlsson
+46 701 47 29 85
Louise Pettersson
+46 709 367980
Gunbritt Murphy
+46 709 49 82 38

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biltema Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 januari 2007
  • Ansök senast: 31 januari 2007

Besöksadress

Skogsbovägen 16
None

Postadress

Garnisonsgatan 26, 2nd FL
Helsingborg, 25466

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010