OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en butiksmedarbetare till varuhuset på Berga i Helsingborg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta personalfrågor, lönerapportering och schemaläggning. Du ansvarar även för löpande administrativa uppgifter såsom, fakturering, registervård, månadsavstämningar mm. I dina arbetsuppgifter ingår även försäljning och varupåfyllning. Som Personal/administrativt ansvarig sitter med i varuhusets ledningsgrupp. Vi söker dig med god förmåga att organisera ditt arbete. Du är servicemedveten och skall ha empati. Du skall ha arbetat med lönerapportering och ha god datorvana. Arbetstiderna är varierande och kommer även att innebära helgarbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Torbjörnsdotter
+46 10-4901565
Helen Karlsson
+46 701 47 29 85
Louise Pettersson
+46 709 367980
Gunbritt Murphy
+46 709 49 82 38