OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”Det finns alltid något att göra!"
Det vet vår kompetenta personal på HORNBACH som gärna delar med sig av sin kunnighet gällande projekt, både till hemmabyggare och proffs. Skjortan de bär är mer än bara ett arbetsplagg. Skjortan förtjänas genom kompentens, hjälpsamhet och skicklighet. Hos oss får du nu chansen att kavla upp ärmarna på din alldeles egna Hornbach-skjorta och få möjlighet att bygga, utveckla och förädla såväl relationer som projekt . Vi hoppas att vi med detta sått ett litet frö och att DU gör slag i saken och ansöker redan idag om att bli en del av HORNBACH - ett av Europas största företag inom bygg- och trädgårdsmarknad.
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 30 tim/vecka. Schemalagd arbetstid morgon, kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal
Tillträde: Enl. överenskommelse