Butiksmedarbetare Projekt- och Servicecenter 30h/v

Butiksmedarbetare Projekt- och Servicecenter 30h/v

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker behöver ha några års erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Truckkort är meriterande.
Arbetstid/Varaktighet: TSV. Deltid 30 tim/veckan. Arbetstiden är schemalagd vardagar morgon och kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: Enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hornbach Byggmarknad AB (774) Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2021
  • Ansök senast: 28 augusti 2021

Postadress

Dioritgatan 12
Helsingborg, 25464

Liknande jobb


26 november 2024

Säljare cykel/längd och verkstadsansvar

26 november 2024