OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina Arbetsuppgifter
Som säsongsmedarbetare till vårat projekt och servicecenter och varuutlämning sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker behöver ha några års erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. Truckkort är meriterande och B-körkort är ett krav.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 30 tim/veckan. Arbetstiden är schemalagd vardagar morgon och kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: Omgående