Butiksmedarbetare Projekt- & Servicecenter

Butiksmedarbetare Projekt- & Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst eller annan serviceerfarenhet. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid, 38,25 tim/vecka. Schemalagd arbetstid morgon, kväll samt varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Förmåner: Tjänstepension och rabatterade gymkort.
Tillträde: Omgående

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB (775) Borås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Postadress

Sandlidgatan 3
Borås, 50462

Liknande jobb


26 november 2024

Säljare cykel/längd och verkstadsansvar

26 november 2024